“Dulu Susah Nak Terima, Berdendam, Tapi Sekarang Alhamdulillah”- Zarina Zainuddin Kongsi Kisah Hidup Yang Ramai Tidak Tahu. SEBAK!

loading...
gambar sekadar hiasan

Sebelum ini kita sering dengar kisah sayu kehidupan pelakon Zarina Zainuddin bersama dua orang anak autismnya Azal dan Azil. Hanya ibu-ibu yang mempunyai anak autism sahaja yang memahami keperitan menjaga dan membesar anak-anak ini. Ramai yang kagum dengan ketabahan Zarina ini. Kami dekat sini pun salute sangat dengan Zarina.

Selain daripada kisah dua anaknya, terbaru Zarina ada memuatnaik kisah mengenai ibunya yang ramai tidak tahu. Menurut Zarina, sebelum ini dia sukar menerima dan berdendam dengan ibu. Kenapa agaknya?

loading...

loading...

Assalamuaikum Allhamdulillah sebulan mak saya duduk dengan saya hari tu..Asyik bertekak dengan mak jer…lepas tu saya minta maaf balik cepat2 takut saya airmata dia tertumpah..Saya cakap kat orang gaji saya sabar dengan mak dia nak mengajar tu..Allhamdulillah masa mak nak balik ke Ipoh saya bekalkan dia selendang ..Saya cakap mak pakai lah selendang dulu..nanti bila mak rasa betul betul yakin iklas kerana Allah mak pakai terus yea..Mak peluk saya..dia panggil saya ina permata delima mak..

Saya sayang mak saya walaupun kecik dulu opah yang jaga saya saya tetap ingat jasa mak lahirkan saya di dunia ini ..Dah besar jumpa balik saya susah nak terima mak..ada dendam yg saya simpan kenapa dulu mak tak jaga ina ..kenapa opah atok dan makyang yang jaga ina Soalan saya terjawab bila mak berusaha menangi hati saya bila dia bawak saya ke kuala lumpur sebab saya dapat masuk dewi remaja masa tu..Terus menumpang di rumah tok alang saya..dari rumah setinggan hingga lah kami menyewa rumah teres di kampung medan dan maklah yang bekerja siang malam nak belikan saya baju cantik mekap untuk saya casting dan masuk kelas modeling kelas lakunan dengan m.jamil Sarimah Film Production dulu..

Terima kasih Ya Allah Sekarang mak dah bertudung..ina sayang mak dunia akhirat..ini cerita pendek saya yang saya kongsi cerita panjang dlm hidup saya biar saya simpan dlm ingatan saya selagi saya bernafas…. Salam subuh

 

SUMBER

Loading...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*